نشست هم اندیشی دورهمی نوآورانه بندرعباس برگزار شد

نشست هم اندیشی دورهمی نوآورانه بندرعباس با موضوع بازاریابی و فروش، سه شنبه ۱۵ آبان ماه ۹۷ در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری برگزار شد. این دورهمی با حضور فعالان و استارت آپ های این حوزه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار شد.
در این دورهمی لیلا داشاب، طراح و تولید کننده کیف و کفش های پارچه ای با برند دختولوک در مورد بازاریابی و فروش سخن گفت.
 لیلا داشاب مطالبی در خصوص هدف گذاری، تفکیک بین بازاریاب و فروشنده، ارتباطات، ویژگی هایی که باعث می شود مشتری پیشنهادات شما را بپذیرد و .. ارائه کرد.
داشاب همچنین در مورد هدف گذاری گفت: هدف باید واضح و مشخص، قابل اندازه گیری، دست یافتنی، واقع بینانه و قابل زمانبندی باشد.
او همچنین در مورد تفکیک بین بازاریاب و فروشنده عنوان کرد که فروشنده کسی است  که محصولات موجود شما  را به دست مصرف کننده و متقاضی می رساند و بازاریاب کسی است که با بررسی و تحلیل بازار  کمک می کند مشتری ها به محصول یا خدمات شما علاقه مند شوند.
داشاب در ادامه به توضیح ارتباطات پرداخت و گفت: همه کارهای ما به نوعی ارتباط است، زبان تنها بین ۸ تا ۲۴ درصد از پیام را منتقل می کند و مابقی پیام توسط تن صدا، لحن، نوع پوشش، نحوه نشستن، زیور آلاتی که استفاده می کنید و… منتقل می شود.
پس از آن افراد حاضر در دورهمی به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند. در دورهمی نوآورانه این هفته به بررسی و ارائه مطالب بازاریابی و فروش و ادامه صحبت های هفته قبل می پردازیم.

نویسنده مطلب: محبوبه صادقی

دیدگاه بگذارید

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz